Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزاراخبارپیشنهاد سردبیرداخلیویژه

افزایش بی سر و صدای هزینه اشتراک ماهانه فیلیمو

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از حواشی پیش آمده برای فیلیمو و ورود ساترا به ماجرای تخلف این پلتفرم، اکنون گزارشات جدید حاکی از آن است که اشتراک ماهانه فیلیمو بدون هیچ اطلاعیه قبلی گران شده که با واکنش کاربران نیز همراه شده است. در ادامه همراه لیون تک باشید.

طی چند ماه گذشته حواشی مختلفی درباره فیلیمو بوجود آمده که از جمله آن‌ها می‌‎توان به حذف دامنه اصلی این پلتفرم از لیست جستجوی گوگل و پخش بدون مجوز سریال یاغی و غیره اشاره کرد. تخلف اخیر فیلیمو باعث شد تا ساترا به این ماجرا ورود کرده و حتی گفته شد احتمال ابطال مجوز آن وجود دارد.

اشتراک فیلیمو باز هم گران شد

اکنون و بر اساس گزارش‌های بدست آمده بنظر می‌رسد هزینه اشتراک ماهانه فیلیمو به 125 هزار تومان (با احتساب مالیات این رقم به 136 هزار تومان می‌رسد) افزایش یافته است. این اتفاق که کاملاً بدون سر و صدا انجام شده و تیم فیلیمو هنوز به این موضوع واکنشی نداده است. با این حال،بسیار عقیده دارند این افزایش قیمت دیر یا زود سرانجام انجام می‌شد.

هزینه اشتراک ماهانه فیلیمو افزایش یافت.
اشتراک ماهانه فیلیمو افزایش یافت!

از آنجایی که پلتفرمی مانند فیلیمو از حمایت‌های همه جانبه‌ای برخوردار است، در نتیجه شاید بازگشت تعرفه‌های به حالت قبل کمی دور از انتظار باشد. با این حال کاربران در فضای مجازی نسبت به این اتفاق چندان واکنش مثبتی نداده و باید دید در نهایت مدیران فیلیمو دلیل این افزایش قیمت را چگونه توجیه خواهند کرد؟

لازم به ذکر است که این پلتفرم نمایش خانگی با حذف رقبا و انحصارگرایی در حوزه پخش فیلم و سریال موفق به کسب چنین جایگاهی در میان مخاطبان شده‌ و هم اکنون که مخاطب بسیاری جذب کرده‌ بدون در نظر گرفتن حقوق مصرف کننده، نرخ خود را چندین برابر کرده ‌است.

پیش‌تر، رییس ساترا درباره نظارت بر رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، الزام قانونی صدا و سیما و برخورد با فیلیمو و نماوا توضیحاتی ارائه کرد و گفت: «ابطال مجوز فیلیمو و نماوا هنوز قطعی نشده است. فیلیمو و نماوا پلتفرم‌های وی‌اودی که بخش اعظم بازار انتشار فیلم و سریال آنلاین را در ایران در اختیار دارند، از زمستان ۹۸ در پی توافق با ساترا، نظارت این سازمان را پذیرفتند.»

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا